maanantai 1. lokakuuta 2012

Tulisinko nähdyksi?


Minulla nyt vaan on punainen hattu ja keltainen huivi. Tarvitseeko sille olla syy. Heilutan vasenta kättä enemmän kävellessäni. Hyvä huomio. Minulla on tosiaan siniset silmät. Ai, olenko varautunut. Olen rauhallinen yleensä aina. Hiljainenkin kyllä jos en halua puhua. Pysähdyin sanaasi ristiriitainen. Olen. Miksi koet niin. Kyllä hiukset ovat oman väriset ja olen hoikka. Kyllä syön tarpeeksi.

Näetkö minussa muuta? Perustuuko tulkintasi minusta ulkoisiin faktoihin? Väritätkö niillä kuvaasi minusta? Enkö ole muuta? Etkö näe sydäntäni? Etkö tunne, että välitän? Etkö näe, että yritän? Miksi takerrut keltaisen huivini väriin? Mitä merkitystä hiuksillani on? Voisitko yrittää tuntea minua sisältä? Voisitko katsoa silmiini ja olla läsnä? 

Minäkin kaipaan joskus tukea. Minäkin kaipaan positiivisia sanoja ja kannustusta. Minäkin kaipaan tulla nähdyksi kokonaisena. Kuten sinäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti